I Juni 2010

Finns det inget bättre än att ha en ledig dag när det är en stekande sol ute? Näe, precis.
Jag gick ut och lade mig under solen för att jobba på brännan. Efter kanske 1.5-2 timmar orkade jag inte ligga kvar. Vet ni? Mina armar är as röda och jag har fått färg på magen, ansiktet och benen.
Solade aldrig ryggen eftersom jag satt i en solstol. Skulle man ligga på mage i den så skulle det inte vara skönt och framför allt inte se så stiligt ut. Jag får ta det någon annan gång :-)

Nej jag måste nog gå och smörja in mig lite till. Det svider nåt så otroligt!

Syns inte så bra på bild. Men det är verkligen riktigt rött!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0