Galen kväll

Haha, har haft en riktigt galen kväll tillsammans med Malin och momma. Mycket skratt och tårar!
Jag och Malin vart riktigt sugen på kladdkaka så vi cyklade upp till henne och bakade. Vi tog med det ner till momma och åt. När vi sitter och äter så:

Momma: Skriv ner det i snön och låt solen kvittera det.
Jag: Huh?
Malin: Men fattar du inte?
Jag: Va? Nej..?
Momma försöker förklara.
Momma: Vet du vad kvittera betyder?
Jag: Ja!....Nej...
*skratta*
Malin: Vet du inte vad det betyder?
Momma: Malin vet du vad det betyder då?
Malin: Ne..

Sitter och gör så att jag känner mig dum medan Malin sitter och försöker vara smart fast hon inte heller visste vad det betyder. Haha det vart mycket skratt där.

Sedan skulle jag sätta ut en resesäng som Malin ska ligga på i natt, och när hon satte sig så for sängen ihop och jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt. Fy fan vad fult det såg ut!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0