En sommarkväll med Sandra

När jag satt och hade som allra mest tråkigt och petade i näsan så fick jag idén att fråga om Sandra ville följa med på en liten promenix. Hon ville det och vi gick ut en sväng.
Vi tog lite bilder :-)

Sandra ville ha en blomsterkrans så jag såg till att hon fick en också. Det var så fruktansvärt myggigt ute och Sandra kunde inte skydda mig så bra från alla mygg så jag fick ta på mig luvan för att skydda mig lite.


Rätt så cp störd jag.


It's smells good.


Jezze_Sazza_Cool





Sandra är en midsommartjej


Och jag lika så


Tack för att du gjorde min sugiga kväll till en rolig kväll Sandra! :-) ♥
Nu ska jag ta och lägga mig och sova. Hoppas inte att alla mina 4957486 myggbett på fötterna kommer att hålla mig vaken i natt. Godnatt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0