Älskade musik

Seriöst, jag kan inte låta en dag gå utan att jag får lyssna på musik. Jag får panik! Ärligt talat, det är som en rökare får suget efter en cigg.
Får jag inte min lilla stund varje dag när jag bara sitter och stirrar med mina älskade hörlurare i öronen så får jag panik. Jag behöver musiken för att fungera.

Här är några låtar som spelas mest ur mina hörlurare.


Tom Dice - Me and my guitar


Spotify
Tom Dice – Me And My Guitar


Mayday parade - If you can live without me, Why aren't you dead yet?


Spotify
Mayday Parade – If You Can't Live Without Me, Why Aren't You Dead Yet?

Fall out boy - Dance, Dance

Spotify
Fall Out Boy – Dance, Dance


Mayday parade - When i grow up


Spotify
Mayday Parade – When I Grow Up


Tokio hotel - Human Connect to human


Spotify
Tokio Hotel – Human Connect To Human


Breaking Benjamin - Away


Spotify
Breaking Benjamin – Away


Sunrise Avenue - All Because of you



Spotify

Sunrise Avenue – All Beacuse Of You




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Fall Out Boy är några jag vill se live! :o

2010-06-09 @ 16:35:49
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0