8 Juni 2010

Godkväll mina kära läsare! Hoppas ni mår bra. Själv är jag riktigt trött efter en eftermiddag inne i Sundsvall tillsammans med Amanda och hennes mamma. Vi sprang runt och letade lite till skolavslutningen. Jag köpte ett par blåa örhängen och ett blått nagellack som inte passade ihop med min avslutningsklänning. Märkte det när jag kom hem att det vad fel nyans på blåfärgerna... Men men, det gäller ju bara en förmiddag så jag tror inte det skulle göra något om jag ser lite mupp ut :-)

Imorgon ska jag åka till Harmånger tillsammans med Amanda och Sandra för att hälsa på våran gamla skola Backens. Jag hoppas verkligen att våran gamla skolsyster kommer att vara där, för det är typ henne vi kommer för att träffa.. Våran lilla hippitant :'-)

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen. Ska ju trots allt upp tidigt imorgon.

Gamla tider från Backens:

Vintern 2008 - Vann Fredspriset när vi hade ''Nobel''


2008 Skolkort


2009 - Jag och Amanda. Man ser Sandra där bakom med.


2008 - Skolavslutning


Skolkort 2009


Frömackor och festis i caféterian.


AAALIIIEN... fast nu bor hon i Stockholm någonstans...


Våra besök hos Waselin (hippitanten) :'-)


Jag och Nina när det var skolavslutningen 2007.


Amanda, Nina och.. eh? Ska jag erkänna att det är jag?


Damputbrott på syslöjdslektioner. HATA symaskiner!


Efter en hel NO lektion. (Det var mer än vad som syns på bilden)


Vika flygplan på NO:n


Balen när vi gick ut nian 2009. Jag och Olivia.


Världens bästa och mest saknaste lärare. Sara och Maria


Sedan Januari 2008 tror jag denna är ifrån.


Jag och Julia. Tror Johnnie kollar in något riktigt sexigt!!


Avslutningen i 7an. Karro och Jag.


Jag och Nina :'-)


Jag och Merre någon gång i början av 2008.


Haha, nu får det räcka! Förstår inte hur jag kunde låta mig själv se ut så som jag gjorde. Pinsamt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0