2 Juni 2010

Usch, sitter och är bitter upp till 110%! Försöker att få mig på bättre tankar men det är svårt. Det som gör mig bitter snurrar bara runt i huvudet hela tiden och det går inte att tänka på annat än det.

Anyway. Idag var det en fin dag och det passade verkligen bra med att ha en lektion i skolan. Efter skolan köpte jag glass med Amanda, Ida och Lovisa. Vi gick runt och kollade lite i affärer och jag köpte en bolero jag ska ha på skolavslutningen och sedan någon liten piratpryl som jag ska ha på måndag då hela skolan ska klä ut sig till pirater.

Nu ikväll har jag dansat som fan med danstjejerna. Vi ska ha uppvisning på lördag klockan 11. Känner mig inte så pepp för det är en dans som inte sitter riktigt bra, men jag kommer att göra mitt bästa. Synd bara att det är Gnarp som ska se allt. Jag kommer inte våga gå utanför dörren efter åt...

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Imorgon har jag bara idrott på morgonen så jag kommer att vara hemma från skolan vod 11. Samma sak på fredag då jag bara har matte första lektionen. Alla andra kurser är avslutade. Skön...T

Pussar. ♥




aaaarghh.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0