11 Juni 2010

Ligger fortfarande kvar i sängen. Hur skönt är det inte att få vakna av sig själv på morgonen? Första morgonen på länge så fick jag vakna upp helt av mig själv efter 12 timmars sömn.
Idag ska jag hoppa in i duschen, gå på ica och köpa varmkorv samt tunnbröd och sedan åka till Ida för att grilla tillsammans med Amanda och Idas kompisar. Stannar även över där inatt, så det kommer att bli riktigt mysigt.

Jag har just kollat klart på Toy story. Haha, det var ju flera år sedan jag såg den och jag kände nu att det var dags igen. Synd att det bara fanns med engelsk tal. Disney filmer ska man se med svenskt tal, annars är det inte lika roligt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0