Vart är ni?

Hoho? Vad har hänt med alla kommentarer? Ni kommenterar aldrig.. Kommentera mer för fasen!! :D

Hej förresten! Sitter och är hur trött och seg som helst. Ska ta och göra mig klar och sova alldeles snart. Kollade just klart på ett One Tree Hill avsnitt och jag längtar tills jag får se nästa. Det är så galet spännande!

Idag på jobbet gick det riktigt segt. Började dagen med att hindra en tant från att smita, hur arg hon än blev på mig. Men som sagt, de är riktigt söta! Sedan låg ju alla och vilade så jag satt på en stol i en timma ungefär och sedan gjorde jag lite jobb i köket. Alltså, jag gjorde absolut ingenting idag typ. Hoppas det väntar mer jobb åt mig imorgon. Det är faktiskt kul att jobba med de äldre och jag hoppas jag slipper sitta syssellös... Tiden går så sakta och man blir bara trött av att bara sitta och inte göra ett dugg.
Personalen på min avdelning är riktigt gulliga. Gillar de jätte mycket!

Nej nu blir det att lägga sig. Ögonen far igen på mig... Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

kommentar :'D

2010-07-08 @ 15:18:11
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0