Vad listigt av mig

Vad gjorde du kl 08 imorse: Kutade upp för trappen till omklädningsrummet på jobbet för att fort hinna byta om och sedan börja jobba.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var och kissade
Det sista du sa högt: Nej jag vill sitta här och lyssna på musik
Det senaste någon sa till dig: Ville du vara med och spela lite kort?
Vad har du druckit idag: The och saft
Vad var det senaste du åt: Middag. Grillat kött, potatis och grönsaker.
Vad var det senaste du köpte: Mat på kina
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och blåsigt. Men har även regnat och varit riktigt soligt idag.
Godaste glassmaken: Åh.. öhm.. Är det isglass så är det päron eller cola. Mjukglass så ska det vara gammeldagsvanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja kanske
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mardrömmar: Ja det händer
Trivs du med ditt jobb: Jodå, sista dagen imorgon! (y)
Senast du kysste någon: Igår
Senast du kramade någon: Igår
Vad använder du för schampo: Fructis
Favoritklädsel: Jeans, linne och en mysig huvtröja till vardags. Ska det vara mysigt så är det mjukisar som gäller!
Favoritlåt just nu: Hm.. Drake Bell - Highway to nowhere
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster och en kruka med en plastväxtboll typ
Vad gör dig glad just nu: Hm, musiken.
Vad ska du göra härnäst: Tvätta ansiktet och sedan lägga mig och sova. Trött tjej!
Tråkigast just nu: Typ alla mina vänner är borta långt åt fan... Göteborg, Brunflo (har alltid varit egentligen), Bergeforsen osv..  :( Snart åker ju en annan vän iväg också...
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg och trött!
Favoritgodis: Åh, lysmelk! Annars är det väl polkagrisar men köper i lösvikt och saltlaktits.
Kläder just nu: Mjukisbyxor, linne och tshirt
Sommarplaner: Brunflo, Jobba, Cruising, fylla år, Takida, Liseberg och sedan bara ta det lugnt.
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Min familj, mina vänner och musiken
Är du kittlig: Haha näerå ;)
Snarkar du: Alltså, jag tror inte det.
Stjärntecken: Kräftan
Äckligaste insekten: Alltså, SNUSKFJÄRILAR!!!!
Längtar du mest efter just nu: Åh, liseberg om en vecka och takida någon dag efter. Och att Malin ska komma ner hit till mig juu! :D

Puss på en utav världens finaste vän, Malin Jönsson (hon är världens sämsta på att uppdatera!) ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Jag älskar dig !:)

Jag är inte dålig på att uppdatera! (A)<3

2010-07-23 @ 17:32:25
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: Madslinn

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:24:47
URL: http://madslinn.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0