Trött as hell!

Runt 6 i morse kunde jag äntligen somna. Låg vaken hela natten och kunde verkligen inte somna. Varför vet jag inte, men det var så himla svårt. Jag var ju hur trött som helst!
Vid 11 var jag tvungen att kliva upp för jag skulle följa momma och Mikael till stan. Vi fikade, gick runt på stan och gick även ner till tivoliområdet.
Vi träffade på mommas kompis barn och barnbarn så jag fick joina dem med ett karusell åk. Virvelvinden 8D.
Det var riktigt snällt av dem! :-) Bara det att det var lite läskigt för Angelica som var med höll på att spy när vi snurrade som mest... Men ingen olycka skedd! *Pust*

Ikväll blir det en tidig kväll känner jag. Huvudet sprängs på mig och mina ögon vill bara fara igen. Det är nästan så jag måste sitta och spärra upp ögonen med hjälp av fingrarna. Och det blir ju jobbigt i längden. Bäst jag lägger mig tidigt så jag vaknar upp pigg och fräsch imorgon! :-)

Hoho, på måndag ååkkerrrr viii :'D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0