SOMMARLOOOOV!

Åh, tänk å bara få börja om sommarlovet igen. Förutom att måste jobba om då. Men fan vad skönt med värmen, sola, bada, ta det lugnt med vännerna och slippa denna ångesten att det känns att sommaren snart är slut och att vintern är på väg.
Jag kände idag att det var kyligt ute. Jag frös när jag gick till jobbet imorse fast jag hade tjocktröja och strumpor. I vanliga fall måste jag gå och strippa efter vägen för att jag rinner bort i mitt eget svett. Jag vill ha sommar ända till November. Då får det vara snö under December och redan i Januari får våren komma!
November och December är vintermånaderna då det är som alla mörkast och liksom halloween, lucian och julen ska vara mörk. Då är det som mysigast. Men i Januari får snön som sagt töa bort!

Idag jobbade jag sista dagen på Bergesta. Alltså, det är en sådan himla gullig gubbe som jag satt och pratade med idag. Och när det vart ett tyst mellanrum så han ba: "Du är så fin så jag kan inte kolla på dig". Och det är verkligen ingen peddo eller någon sån. Han har många barn, barnbarn och barnbarnsbarn som han pratade lite om. De är det absolut viktigaste för honom. Och denna gubbe är så himla snäll, det tycker alla!

Hihi ja, nu ska jag springa till ica och köpa något gott. Orkade inte igår så jag köper idag för att fira att jag jobbat sista dagen idag!
50 kr i timman. Jobbat 5 timmar i 15 dagar = 75 tim = 3750 kr.
Dessa pengar ska jag betala Lisebergsresan med, stora scullcandy hörlurare och sedan Tokio Hotels nya live DVD. För er som ville veta då! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Josephine

sv: haha den har jag sett :P men den är läskig :p någon annan du sett ?

2010-07-23 @ 16:28:25
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0