Seriöst... Kan ni sluta våldgästa eller?!

Det bara fortsätter och fortsätter... Ni får skylla er själva att ni blir ihjälslagen av en stackars tidning som måste få era rester och gegga på sig.
Som ni kanske förstår så har jag fått ännu ett besök av en snuskfjäril som smitit in från den liiiilla liiiilla springan från fönstret. Jag förstår inte vad det är de vill mig eller vill ha...

Näe, den bara försvann någonstans inne i mitt rum och jag kommer inte kunna somna om den finns kvar i mitt rum levande. Det går bara inte.

Mitt rum är seriöst som en stor jävla kyrkogård för fjärilar. Det ligger flera på golvet mosad, fönstret, bordet och i sopkorgen.
Det kan ta upp till 2 timmar för mig att slå ihjäl en. Jag är fan räddare för den än vad den är för mig..

Nu ska jag ut på jakt. Ska bemöta djuren, helt ensam... Klarar jag mig inte så vet ni att jag älskar er!....
Haha, orka!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Kom och döda den som nyss flög in här också :( sam är hos Anton och syrran är räddare än mig :(

2010-07-10 @ 01:31:08
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0