Natti natti!

Nu tänker jag bara fläta håret och sedan lägga mig och försöka sova. Är inte så särskillt trött men det ska nog gå.
Imorgon blir det jobb till 1 som vanligt och sedan kommer momma och hennes kompis som jag inte kommer ihåg vad hon hette och hämtar upp mig tillsammans med morbror Mikael. Vi ska åka till Hudik och vara där... tja jag vet inte, ett tag. Så det kommer att bli riktigt kul. Momma har med sig min Tokio hotel DVD som jag glömde hos henne, så imorgon kväll är jag väldigt upptagen!

Skulle sätta i natttandställningen men vet ni vad? Den passar inte längre :-( Fick verkligen trycka på den så imorgon får jag räkna med ömma tänder.. Är van, satt det ska nog gå.
Sedan flagnar jag på ryggen... Snyggt? Nej tack, inte det minsta!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0