Lunarstorm

Haha, såg att Zoofie hade skrivit något om Lunarstorm i sin blogg så jag var bara tvungen att kolla min lunar. Skapade min lunar år 2004 och döpte den till AS_GRIS. Kommer ihåg det så väl när jag sitter hos Malin mitt i natten för jag skulle sova hos henne och vi skapade en varsinn.
Jag var så sur för att inget utav det jag ville heta var ledigt så jag skrev in AS_GRIS med capslock och testade om det funkade, vilket det gjorde. Haha!
Under år 2008-2009 bytte jag till jessengstrum.

Jag hade en innan det som jag typ hette grynet_1993 eller något. Men jag glömde bort lösenordet till den så Lunar tog bort den för att jag var aldrig inne på den eller hur det nu än var. Men Lunar är ju som sagt stället som gjorde Internet så populärt. Precis alla hade ju Lunar. Men nu ska de ju stängas ner.

Satt och tittade igenom mina smultron (sparade gästboksmeddelanden) och hittade ett som Malin skrev till mig år 2006. Så jävla söt!



Ja, för alltid du och jag vännen! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0