Jävla vider!

Gissa vad fan jag fick kliva upp och göra halv 3 i natt när jag var som alla tröttast? Jo, ställa mig och jaga snuskfjärilar. Eller ja, det var stora jävla äckel malar som hade smitit in genom mitt fönster under tiden jag tittade på Hitta Nemo. 3 Stycken... Tja, det slutade med att mitt rum vart till en enda röra och jag fick möblera om tack vara fan skapen som ska hålla på att förstöra mitt liv! En av dem flög in i mig... Och det är fan det värsta som kan hända!! :'(  Uäk, en ligger helt mos på golvet under en tidning. Den får ligga där tills jag klarar av att ta bort den. Kan inte se smetet efter den och sedan råka trampa i det.

Seriöst, fjärilar och malar är det äckligaste jag vet! Jag äter hellre snorkråkor än att vara instängd med en fjäril... Ja, jag menar allvar!!



Lite komiskt att det är fjärilar på mina tapeter..

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Hahaha stackare! :) Blir du inte rädd för fjärilarna på tapeterna då ? ;).

Vi har likadana sängkläder du och jag också, fast jag har annan färg :) hihi, <3

2010-07-01 @ 22:19:22
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0