I'm ridin high like an aero plane

Howdy! Ligger här som vanligt med datorn på magen och undrar när det ska sluta regna så man kan gå ut till den stekheta solen i bara bikinin och få mer färg på mig. Känns som om att jag börjar blekna.. Not okay!!!
Imorgon är det jag som åker och gör Brunflo osäkert i en hel vecka. Herre gud vad jag ser fram emot de kommande veckorna. Har gjort det så himla länge nu.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det spöregnar ute och det är kallt. Det stod på 11+ när jag tittade på termometern sist. Det är ju fortfarande Juli och då ska det för sjutton vara steksol, 30+ och inte ett enda moln på himmelen! Jag som knappt har badat något i havet... :-(

Ska nu höja volymen lite för nu spelas de gamla godingarna Takida ur mina hörlurare.

Give into me

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0