Im gonna miss you so much

Alltså seriöst. Idag har jag inte gjort något annat än att bara legat i sängen med datorn på magen. Jag har bara lämnat rummet för att gå på toa och för att gå ner och äta. Vad jag har gjort på datorn har jag faktiskt ingen aning om. Det har ju inte direkt varit någon som man har varit social med förutom Malin.
I för sig har jag suttit och kollat på One Tree Hill, men det är bara 3 avsnitt som jag har sett.. Aja, så var det med denna dag.

På måndag åker jag till Brunflo och stannar där tills den 1a. Då har jag även med mig Malin. Hur jäkla kul tror ni inte det kommer att bli då? Sedan dagen efter på måndagen den 2a så åker vi ju till Liseberg. Holy crap, vad jag längtar!

Nu ska jag sova. Jag är helt slut! Godnatt. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: awwiee

sånt e livet :)

2010-07-25 @ 03:38:32
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0