I will fight for you

Hallå! Gud vad fint och varmt väder det har varit idag. Jag lade mig ute och solade en stund tills jag inte orkade något mer. Det är väldigt tråkigt att bara ligga där. Musiken börjar inte göra någon nytta, man blir rastlös helt enkelt. Så jag tog med mig lite papper och penna och satt ute och ritade lite. Eller ja, mest kladda och så.

Det har ju även gått åska idag. Jag och Sandra bestämde att vi skulle gå ut och gå. När jag hade satt på mig skorna så öppnade jag dörren och ser att det spöregnar. Sandra ringer och enas om att vi ska gå i alla fall för hon hade ett jätte stort paraply. Efter en stund var Sandra hos mig och vi började gå. Jag ser att molnen är mörk och frågade Sandra om det var åskmoln men hon sa att det bara var regn. Vi gick en bra bit, det hade slutat att regna och vi börjar höra muller. Jag frågade om vi skulle vända om men Sandra sa att vi skulle fortsätta och gå ner vid en väg för att sedan gå hem den vägen. Vi gjorde det och det började mullra ännu mer. Vi började springa lite men saktade ner efter en liten stund.
När vi kom till korsningen där vi brukar skiljas åt, skiljdes vi åt. Jag skyndade mig hem och såg en blixt.

Inte för att jag vet vart jag vill komma med texten då men... Haha, tyckte det var lite roligt. Vi fick typ lite små panik när vi hörde mullren. Well well..

Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon väntar det lite jobb på Bergesta. Undrar om gamlingarna har saknat mig?! Äh, de har nog glömt mig. Senila jäklar :-) Nä nu var jag hemsk..Förlåt!

Min otroligt snygga jobbar outfit! Måste vika upp byxorna,
dels för att det är jäkligt varmt och för att annars är de för små.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0