I really can't get you out of my head..

Men är det inte ett sådant underbart väder ute? Det till och med blåser varmt. Hade varit en perfekt dag på stranden, synd att man måste jobba.. Det har bara gått bra på jobbet idag! Har sprungit fötterna av mig så de värker lite. Men vad gör man inte för de äldre? Haha.
Idag stod bingo på schemat, vinst till min gubbe som jag satt och hjälpte. Woho!

Nu ligger jag och är hur jäkla uttråkad som helst i sängen. Jag har läst alla bloggar jag följer, ingen som uppdaterar något nytt på facebook, spelen på facebook är tråkig och det är inga roliga inne på msn. Vad fan gör man då?
Typ alla är upptagen med. Amanda den lyckosten ligger säkert och steker nere på stranden i Cypern just nu. Fast jag tror inte den damen kommer bli brunare än mig icke! Hähä, är helt säker på det!! ;-D

Nej men ha det gött. Ska se om det är någon rolig som har lagt upp något roligt på facebook. Ciao.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0