Härlig dag!

Jag hade en jätte trevlig kväll tillsammans med Amanda och Sandra igår. Vi grillade och pratade hela kvällen tills de var tvungen att gå hem.

Idag börjar jag klockan 1 så jag har sovit länge idag. Eller ja, jag vaknade av att Bosse snickrade med något ute runt 9 så jag har bara små sovit tills halv 11 då jag kikade lite på Ont Tree Hill. Det är så fruktansvärt spännande så jag kan knappt vänta tills jag kommer hem från jobbet så jag kan fortsätta kika!

Jag har laddat mobilen med lite nytt musik, så jag ska om en liten stund ta och promenera till Bergesta och börja jobba. Undra vad jag ska få göra idag. Första gången jag jobbar eftermiddag.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0