Hallå i värmen!

Visst är det riktigt härligt med det fina vädret? Lite tråkigt att jag jobbar nu när det är så fint väder. Man orkar inte göra så mycket när man kommer hem, inte ens sola. Jag slänger mig direkt i sängen och ställer datorn på magen och kikar på One Tree Hill tills jag somnar en stund.
Denna värme gör en helt slut. Speciellt när det är som en bastu på Bergesta. Men jag klagar inte, det är bara skönt och jag vill inte ens tänka på den hemska vintern som faktiskt snart är här..
Jag tycker det borde vara med sommar åt folket!

Jag är riktigt avundsjuk på Amanda som åker till Cypern imorgon... Jag tänker kasta bajs på dig när du åker för du lämnar mig kvar här i Sverige! :c


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0