Göteborg

Shit, det är nu typ bara en vecka kvar tills jag, Malin och Sandra drar iväg till Götet. Det pirrar i magen så fort jag tänker på det.
Det känns jätte konstigt att det har gått ett helt år sedan vi var där. Fast då var inte Malin med och då var Amanda och Sofie med i stället. Herre gud vad jävla roligt vi hade alltså!

Här kommer lite bilder sedan vi var där förra året:

En snäll gubbe tog en bild på oss.




Shirley, Sanna och Sonja




Vi var där från att det öppnade tills det stängde. Man ville aldrig åka där ifrån.


På vandrarhemmet


Här åkte vi hem


Baldeeeeeeeer! Måste åka den igen. Jag bara MÅSTE göra det!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Åhå vad kul :)

Varför gör alla så roliga saker i sommar och jag bara sitter hemma? :O orättvist! :(

2010-07-23 @ 18:56:25
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0