Frusen

För första gången på hela sommaren så fryser jag på mitt rum. Jag brukar alltid vakna tidigt på morgonen av att det är för varmt och svetten bara rinner på mig. Nu ligger jag med tjockkläder och hackar tänder typ. Fan också... Vintern är snart här :'(

Vaknade imorse av att ungen som bor här smällde i dörrar och sitter och leker utanför mitt rum. Ni vet ju hur små barn leker, ska göra ljudeffekter till precis vad som helst. Klockan var halv 10 och jag hade kommit hem sent i natt.
Suckkk....! Måste skaffa mig ett par öronproppar så fort som möjligt!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ångrar som sjutton att jag avsinstallerade The sims. Är något så jävulskt sugen på att spela... Vill även spela lite cs. :-(

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: awwiee

ahh farmor och min låssas pappa /=

2010-07-24 @ 18:31:18
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0