Första ring på NTI

Haha, sitter och kollar igenom gamla bilder. Tänkte jag skulle dela med mig lite av mitt första år på NTI gymnasium.

Vi samlade ihop några från klassen och fikade på Barista.


Mattelektioner. Kevin skaffade musche


Jag och Amanda töntade oss lite med kameran. Herre gud vad ful man kan vara!


Som sagt...


Fick fina datorer. Hade min fina bakgrundsbild på Helena och Theo


Hade bild och gjorde några roliga uppgifter.


Fotade en massa


Zoffe, Amanda och jag


Skoluppgifter. Bland annat bild på Amanda och Ida som vi skulle använda till våran bok.


Sitta och vänta på idrotten


Amanda hjälpte Sam så han fick gipsa hennes ansikte.


Får ju inte glömma friluftsdagen. Jag och Amanda åker racer.


Vi fick stå och vänta på bussen i 40 min eller något? Det snöade en massa
blötsnö och man var ju redan blöt då man åkt pulka hela dagen.


Brandövning. Kallt som satan var det då!! Jag som kommer ut här näst.


Snygga, snygga datorväska...host.
Måste skaffa en ny till hösten. Tänker då fan inte ha den ett år igen.



Inspelningen för Ida the movie då jag spelade våldtäkts Jens.


Vi fick skippa sista lektionen för att se/träffa Takida inne på Jack & Jones.
Här står vi och väntar och väntar.



Amanda, jävla smarthead låste in nyckeln i skåpet. Haha, fan vad jag och Ida garva.


Dekorerade pepparkakor på bilden. Julia och Ida


Resultatet. Glasyren var äcklig!


Alla och tvåor var på något grejs så vi träffade Tomas Di Leva. Vart kär!!!!!!!


Spelade in Fast and Dangerous.


Hade lite tråkigt när vi satt och väntade på bussarna.


Hahah Ida!


Min geekiga mattelärare. Haha!


Såg på när det var piratbandy. Alla klasser hade ett varsitt lag och alla
på hela skolan skulle klä ut sig till pirater. Tog ju aldrig en bild på hur jag såg ut e.



Tja, det får räcka. Har faktiskt haft ett bra skolår om man bortser all jävla äckelläxa, grisuppgifter, press och stressen. Hoppas 2an blir ännu roligare!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Tvåan kommer äga!

2010-07-12 @ 00:37:10
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0