Födelsedags barnet själv

Idag är det min födelsedag. Den firas inte med familjen vilket jag mer än gärna vill. Istället kommer Sandra och Amanda över ikväll för att grilla osv. Jag har bara hunnit fått present av AnnMarie och Bosse.
Idag har jag även jobbat och det vart ganska mycket skratt idag igen. Haha, de är så jäkla härliga och söta!
Jag har idag fått gett dem frukost, dukat av bordet och fixat inne i köket. Varit ute och gått, spelat Fia med knuff, matat och sedan bara suttit och varit syssellös. Jag kommer aldrig mer att dricka kaffet där i alla fall.. Snuskigt som satan!
Tja, ska ta och vila en stund och sedan hoppa in i duschen. Det är riktigt varmt på jobbet så man lökar ju sönder. Känner mig inte så glad i dag heller. Jag känner mig aldrig speciell på mina födelsedagar längre.. Det har försvunnit med tiden. Det jag önskar mig mest av allt är att hela min familj var samlade tillsammans med mig idag, så som det var när jag var liten, men det är ju helt omöjligt och kommer aldrig att hända igen.
Jag kände det redan imorse när jag vaknade, klumpen i halsen och det stora tomma
hålet i magen.


Ska försöka förtränga vad det är för dag idag så kanske jag blir på bättre humör. Ha det gott!

Jag behöver dig nu min kära vovve.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0