Drar iväg nu jarå

Usch.. Jag och Sandra kom hem efter en rätt så tråkig kväll från Cruisingen. Jag gick in i alla fall för Sandra bjöd mig på halva inträdet. Snäll tjej det! :-) Träffade på många bekanta så det var kul. Ida och hennes kompisar hade kommit så man fick träffa henne igen.
Jag somnade runt 3 i natt men var riktigt trött och kroppen värkte. Jag har ju inte direkt sovit ut eller så så jag är fortfarande jäkligt trött. Men jag får sova lite på bussen för jag ska ju nämnligen åka till Övik idag och gå på Rix FM festivalen och se/träffa Takida.
Jag längtar som sjutton!

Nej nu måste jag kliva upp och göra mig iordning. Uh, ha det så bra så hör vi imorgon med en massa bilder. Kram!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0