Bilder sedan Rix FM festivalen


Jag och Broken Door


Rabih, jag och Eddie


Jag och några från Star pilots.


Passet


Jag och Rix FMs programledare


Jag kramar Tomas. Haha, snygg min!


Tomas och jag


Robert och jag


Zoofie och jag med några från Lovestoned


Jag med mitt pass (syns inte så bra)


Mattias Larsson




Robert Pettersson




Tomas Wallin


Halva Takida.  Fredrik Pålsson och Kristoffer Söderström var inte med,
så det var en akustisk spelning. Lika bra för det!


En från Star Pilots hade lite svårt att få av sig hjälmen.


Jag antar att alla som läser min blogg har redan sett dessa bilder på Facebook där det finns ännu mer än det här. Orkar inte ladda upp någe mer. Har ni missat så kika där!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0