9 Juli 2010

Morsning! Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Anneli och hennes sambo är här och ska bjuda på lite grillat. Det lär nog bli riktigt gott! Jag är inte så speciellt hungrig eftersom jag fikade lite runt halv 2 då jag kom hem från jobbet, men nog kommer jag få ner en portion i min mage. Där får mycket plats ;-)

Skönt att jag har avklarat en vecka på jobbet. Faktiskt har jag börjat tröttnat lite på att stå inne i köket, hälla upp mat och hålla på med smutsdisk. Sedan är jag lite trött på en som jobbar där. Vart typ sur på mig idag för jag rättade henne med diskmedeltabletten till diskmaskinen.. Haha, jag kunde inte sluta skratta.

Nej nu börjar det osa riktigt gott här inne. Jag tror nu att maten är klar så jag ska gå ut och kika. Ha det bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0