2 Juli 2010

Hallå alla läsare!

Sitter i mitt rum och har just för en stund sedan hängt tvätten.
Jag har legat ute och solat från 11 till halv 3 men inte ser jag någon förändring? Okej, det kanske inte visas direkt, men jag hoppas jag har fått mer färg. Ute ser jag ut och vara alldeles likblek men i badrummet.. gosh! ;-) Hehe.. Ska alldeles strax äta. Jag tror det står grillat på menyn men är inte säker. Har för mig jag såg Bosse stå och göra grillspätta där nere, så det ska bli riktigt gott!! :-)

Denna helg är det cruising här i Gnarp. Den startade igår och håller till på lördag. Så ikväll ska jag och Sandra gå ner och kolla läget. Vi kommer inte gå in för jag har inte råd att betala 100 kr för typ ingenting. Satt, vi får vara som små lodisar utanför och kanske sitta på någon bänk och prata på statiol eller något.
Ska även träffa Ida där borta, så det ska bli kul att få träffa henne igen!!

Imorgon åker jag som sagt till Övik och stannar där över natten. Kommer hem tidigt på söndagen. Jag och Zoofie ska ha riktigt kul!!

Nej, plikten kallar. Ha det bra så råkes ma!



Edit: Eheheh.. Såg och kände just att jag har bränt mig på ryggen.. Så jag HAR fått färg. (a)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0