19 Juli 2010

Så då var första dagen på sista veckan avklarad!
Sitter just nu med en marabou schweizernöt och tröstäter lite. Tänkte kolla lite på One Tree Hill och sedan hoppa in i duschen.
Fast jag har sovit i ungefär 10-11 timmar inatt så är jag riktigt trött nu. Kan ju bero på att det var en riktigt seg dag på jobbet då jag bara satt och gjorde ingenting mer än halva jobbartiden. Det suger att jobba eftermiddag!!

Det blir en tidig kväll för mig. Ska upp tidigt imorgon för att jobba. Sedan blir det bio tillsammans med Amanda. Vi ska äntligen se Eclipse. Lite efter än alla andra men det är inte förrän nu vi har tid båda två. Så imorgon blir det en mysig kväll :-)

Ryser så himla mycket när jag ser trailern.
Längtar tills imorgon då vi ska se den. Har väntat ända sen... vinter någon gång?!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Vill oxå se den :( men ingen vill ju se den med mig så...

2010-07-19 @ 22:11:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0