Tonight's gonna be a good, good night

Om ni bara visste hur jävla skönt jag har sovit inatt! Somnade runt halv 1 inatt och vaknade halv 2 idag. Dock hade jag inte så roliga drömmar, men så är det ibland.
Igår kväll gick jag över till Amanda och bakade kladdkaka med henne, Sandra och Fredrik. Sedan när den var klar och vi hade ätit klart så spelade vi ett spel Sandra hade tagit med sig. Haha, fy fasiken vilket roligt spel och så mycket skratttårar jag fällde. Gissa vilken som vann då? Just det.. JAG! Hihihih. Okej, där ljög jag. Jag förlorade faktiskt (A).

Jag ligger och pluggar lite referatteknik som jag har prov på på måndag. Sedan ska jag ta och hoppa in i duschen efter jag har ätit och göra mig klar tills ikväll då jag åker till en klasskompis Ida. Hon har fyllt år så hon ska ha en liten fest. Jag längtar, det kommer att bli så kul!

Dagens låt: Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0