Sjuk!

Men åh... Ligger i sängen under mitt täcke med en massa kläder på och fryser. Mitt huvud sprängs och det känns som om att det är en jävel som är i min hals och styckar mig med gafflar.

Jag somnade i Sandras soffa efter att vi hade kollat på film och ätit fruktsallad. Klockan var då runt 1 då vi gick och lade oss.
Såklart ska jag vakna vid halv 10 tiden och inte kunna somna om. Vi klev upp vid halv 12 och åt frukost och sedan kollade vi på tv tills det var dags att bege sig hemåt.

Senare idag blir det väl att fortsätta att ligga kvar här i min säng och lida. Tur att musik finns! Hur skulle man överleva då?

Dagens låt: Lifehouse - Blind


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0