Rea är gott!

Ledsen för en kass uppdatering. Inte för att ni bryr er men.. ;-)

Jaa, vad har lilla jag gjort idag då? Jo, jag började dagen med engelska, sedan matte och sista lektionen mediekunskap. Efter skolan gick jag och Amadna och kollade lite i affärerna för att dryga ut tiden tills bussen gick. Fast idag åkte vi inte buss pga. ovädret. Ni kanske kommer ihåg vad som hände oss förra gången det var såhär?
Så vi tog tåget istället.

På Åhléns köpte jag en klänning jag har gått i fleeera veckor och dregglat efter. Jag är lyckans ost och köpte den för halva reapriset, dvs. 99.50 kr för att vara exakt. Den skulle egentligen ha kostat 350 kr. Dock fanns det ingen Small så jag köpte en Medium som faktiskt satt jätte bra.
Klänningen invigs på fredag kväll då jag ska dansa arslet av mig med Amanda och Sandra på Gymnasie-Festen (Gfesten)

Snyggt nagellack, jag vet!


Dagens låt: Jesse McCartney - Beautiful soul.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Johngunhild

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:36:27
URL: http://johngunhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0