Natt inlägg

Okej, klockan är nu 00:03 just nu när jag kollar på den.
Jag tänkte inte skriva något inlägg idag, eller ja. På logiskt sätt vart det ju inte ''idag'' så jag har hållt vad jag har lovat ;-)
Nog om detta! Jag var iväg till Gävle-sjukhus idag för röntgen och undersökning för munnen. Det tog 2 timmar för mig där inne och jag trodde jag skulle börja grina ärligt talat. Ni vet när man ska röntga munnen hos tandläkarna? Skulle göra bland annat denna metod idag och när man måste bita ihop med den där jävla hårda och skavande saken i munnen så vill man bara grina. Speciellt när de nästan höll på att trycka ner den i halsen på mig så jag fick kväljningar.

Vi for 9 här ifrån imorse så vi var där runt 12 så vi passade på att gå på det stora köpcentret som ligger där i Gävle. Jag gick runt och kollade lite och hittade 2 BHar. En jätte söt från Lindex och sedan en helsvart lika dan som jag redan han (allra skönast och bäst enligt mig!), på H&M.
Kan slänga upp en bild imorgon!

Nej nu ska jag ta och dejta sängen. Mitt huvud sprängs och jag måste ta bort tändstickorna jag satt för att hålla ögonlocken öppen - Skämt åsido.
Jag har sovmorgon till klockan 12 imorgon så jag åker med AnnMarie och Bosse in till skolan. Skönt att slippa behöva brådska sig iväg till tåget imorgon.

Dagens låt: 3 Doors down - Kryptonite ♥


Godnatt! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0