Mediekunskap i skolan

Jag sitter i ett iskallt klassrum nu och har mediekunskap. Jag ska försöka komma på vad det är för skillnad mellan Public Service och Kommersiell tv. Är det jag som är efterbliven som inte kan det här medan alla andra har full koll på det eller är det fler än bara jag som inte vet?
Jag hittar ingenting på internet iallafall.

Efter denna lektion har vi Mediekunskap och ska fortsätta filma till våran film och vi ska spela in röster.
Sedan blir det att åka hem och kanske sova en timma eller något så jag slipper somna på dansgolvet på Gfesten ikväll.
Nej nu ska jag fortsätta att vara flitig och försöka komma på skillnaden. Önska mig lycka till. Det lär behövas!

Vi ses på dansgolvet! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0