Med Malin ♥

Nu är jag äntligen med Malin. Eller ja, jag har varit med henne hela dagen :-)
Vi tog kvart i 11 bussen in till stan och köpte lite småsaker.
Vi for hem vid 2 tiden och lade oss i soffan och kollade på tv. Malin lyckades somna en stund. Haha, den snarkarn ;-)

Pappa skjutsade upp oss på Ica så vi köpte vindruvor och Ben & Jerry glass (skriver alltid Jessi när jag ska skriva Jerry. Haha), men iallafall så åt vi snabbt upp glassen och sedan kletade vi på oss ansiktsmaskarna vi köpte på stan.
Vi ville prova den där som luktar choklad och jag lovar, den kommer jag aldrig mer att ha. Det sved i ögonen som in i helvete så tårarna spruta och snoret rann. Aldrig mer säger jag bara!

Jo just det. Min lila tröja kom idag så jag hämtade ut den. Jag är kärare än kärast i den och den är hur skön som helst och den sitter så som jag vill, tack och lov.
Nackdelen med den var att det luddras väldigt mycket av den på mitt linne jag har under. Men det lär nog sluta att göra så efter en tvätt hoppas jag.

Malin ska sova hos mig inatt så jag hoppas vi somnar tidigt eftersom jag somnade runt 5 imorse och klev upp tidigt imorse. Momma envisades om att vi var tvungen att kliva upp 11 imorgon, suck..
Nåväl. Här kommer det bilder på det jag köpte och även några bajsbilder på mig och Milla :-)

- Ett pak. trosor
- Siden tröja
- Rakhyvlar
- Ring
- Ansiktsmaks
- Deodorand
- Concealer
- Jag-vet-inte-vad-den-heter som
man rollar under ögonen som brukar gå på reklam










Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

åååh, fan vad sugen jag blev på ben and jerrys nu! :(

2010-01-07 @ 20:53:29
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0