Tidsfördriv!

Bara för att jag har så enormt tråkigt så fördriver jag tiden lite med en lista! :-)

Pratar du forfarande med personen du kysste senast?

Nej det har jag inte!

Har du sett din bästa vän gråta?

Ja det har jag.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Öööh, Sana sol.

Vad åt du senast?
Pytt i panna och stekt ägg.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag.

Har du varit med i en rättegång?
Ja.

Är du polare med grannarna?
Är granne med Amanda och Sandra så ja vad fan!

Vilka språk pratar din mamma?

Hon pratade svenska.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I lördags.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, men jag blir grymt sugen såfort jag går förbi Sandras hus :3.. Haha nerå. Oroa dig inte Sandra ;-)

Suger det här?
Ganska så mycket!

Har du varit på stranden?
Ja.

Minns du dina/din musiklärares namn?
Haha ja?

Hur bra är din syn?
Ja. Eller.. jag tror det.

Har du varit på en fest?
Ja.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Nämen så roligt för dig.

Har du varit utomlands?

Ja det har jag.

Har du sett din bästa vän naken?
Ja.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan?

Det tror jag nog.

Var är dina syskon just nu?
I Jämtland, långt bort från mig.. :(

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Haha, öh. Vill inte ta den här!

Vem ringde dig senast?
Malin

Vilken tid gick du upp imorse?
07:30

Vad ska du göra i helgen?
Först och främst så är det Gfesten på fredag. Sedan har jag ingen aning.

Har du kysst en främling?
Ja.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
''Ja det suger! :( <3''

Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka just nu. Har haft tights idag.

Har du färglinser?

Nej. Fast jag skulle vilja prova.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.

Vad är det första du gör när du vaknar?

Trycker på snooze

Känner du någon som röker?
Ja det gör jag.

Hur många är ni i eran familj?

Här jag bor nu är vi 4 stycken. Men min riktiga familj är vi också 4 stycken.

Har ni några husdjur?

2 Sköldpaddor här och 2 hundar i min familj.

Känner du någon som knarkar?

Nej, tack och lov!

Känner du dig värdelös?
Ibland så kan jag känna mig det.

Har du skurit dig?
Ja, fast aldrig med vilja

Röker du?

Nej. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!

Har du någonsin försökt begå självmord?

Nej.

Känner du någon som har begåt självmord?

Ja, tyvärr..

Har du någonsin gråtigt dig till sömns?
Många gånger.

Är det någon du brukar ha djupa telefonsamntal med?

Vadå djupa?

Är du kär?
Njae..

Vad är det längsta du har varit kär i någon?
Öööh.. haha..

Är du homosexuell?
Nej.

Tänker du gifta dig?
Ni som kanske missat så är jag gift redan, daah?!

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej.

Tror du på kärlek?
Ja det gör jag.

Är du tillsammans med någon?

Nej.


Vad ska du göra efter det här?
Antingen går jag och tvättar ansiktet och borstar tänderna eller fortsätter pluggandet till datakunskaps provet eller startar Sims eller sitter kvar här och lyssnar på musik. Hm.. Big choise!





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

VILKEN FRÄMLING HAR DU KYSSIT???

2010-01-26 @ 20:48:53
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: gonka

ååh, vad fin du är!

ehmm, jobbigt tråkiga frågor :/

Fattar inte ens hur du kunde sätta din dyrbara tid på bloggen, & att svara på massor av påpekande frågor O.o

Saknar dig! ♥

2010-01-29 @ 00:01:16
URL: http://veronicagonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0