I skolan

Sitter i skolan och har lunch nu. Vi hade matte första timman och snart ska vi ha svenska.
Man kan säga att svenskan är sista lektionen för oss, eftersom på engelskan ska vi bara prata i ca 10 minuter i grupper så önska mig lycka till.

När jag kommer hem idag måste jag plugga referat i svenskan och datakunskap. Jag har prov nästa vecka och det kommer nog inte gå så bra har jag en känsla av. Men jag ska plugga arslet av mig så vi får väl se hur det går!

Vet ni var snälla söta rara Olivia Lindqvist gav mig igår? - En invites till Voddler, så nu har jag det :'D. Tack så mycket hjärtat!


Födelsedagsbarnet Ida och Amanda just nu.
Julia sitter bredvid mig så hon kom inte med på bild.


Voddler ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0