Hata snö nu och för alltid!

Är det bara jag som är ganska så mycket less på all snö som inte kan sluta falla från himelen och som aldrig smälter bort från marken? Vart fan är alla plogbilar och gubbar? Ni ska väl ploga vägarna, eller är jag helt ute och cyklar nu?
Imorgon hoppas jag på bättre väder så man faktiskt KAN gå ut.

Dagens planer var idag att ha idrott första timman. Sedan hade vi svenska och slutade för dagen. Runt halv 1 tog jag tåget hem och tog mig en tupplur i 2-3 timmar. Riktigt skönt kan jag säga! Det behövdes verkligen.

Dagens låt: Bon Jovi - Superman tonight
You're looking for a hero, but it's just my old tattoo
Tonight I swear I'd sell my soul to be a hero for you
.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0