Godnatt Jessica!

ÅÅH, det är så spännande på Andra avenyn. Det kan väl sändas fler gånger i veckan istället bara för en gång?
Nåja, ska försöka lägga mig och sova innan AnnMarie, Bosse och Backary kommer hem.
AnnMarie och Bosse åkte till Sundsvall för att göra någonting hos AnnMaries mamma och samtidigt hämtade de up Backary från hans fotbollsträning. - Good for you to know! Hehe.

Naj, nu är det dags att smälla igen mina stackars kinesögon. Jag ska ju trots allt upp halv 6 imorgon... *Snyft*
Men som tröst så slutar jag 11 imorgon och alla andra torsdagar fram tills skolavslutningen. SO NICE!

Puss och godnatt mina små monkeyfacer!

Denna bild kallar jag och Amanda för ''Sandra tog Jessicas och Amandas dildo''
Jag i gult, Amanda i rosa och Sandra med dildon. Det är vi när vi blir gamla!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0