En lurtupp

Jag är nu hemma efter en lång dag i skolan kändes det som. Jag är ensam hemma till halv 6 då Backary kommer hem. Jag ska passa på att sova en stund tills AnnMarie kommer hem och ska göra mat så jag sedan kan gå över till Amanda.

Sitter och lyssnar på Tokio hotels gamla låtar från deras album Scream. De är så underbart bra!
Den första låten jag hörde med dem var Ready set go och det var år 2007. Den är lika bra då som nu.


I'm by your side the whole time and I will never leave you,
even if you request it. I love you and you know it!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Jag älskar dig pluppan! <3

2010-01-23 @ 14:16:13
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0