Bort med det roliga och fram med allvaret

Nu är jag hemma i Gnarp. Eller ja, jag har varit hemma ett tag nu men det är inte förens nu jag har haft tid med att skriva ett blogginlägg. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte tid nu heller, men jag skriver endån ;-)

Imorgon börjar skolan tyvärr. Det ska bli kul att få träffa kamraterna men det blir absolut inte kul med att få 383073453467 läxor varje dag.
Just nu sitter jag och gör datakunskapsuppgifter som ska in imorgon. Jag får skylla mig själv lite eftersom jag har haft hela lovet på mig att göra dem, men är man så lat som mig så har jag skjutit upp det ända till nu ikväll. Hehe.

Jag var upp till pappa i lördags. Han berättade en väldigt tråkig nyhet som kom som en chock för mig, att farfar inte finns någe mer.
Jag träffade han förra lördagen och då var han hur pigg som helst (vad jag såg det iallafall) och jag är glad att jag träffade honom då, eftersom det var ett bra tag sedan sist. Vila i frid farfar, jag kommer alltid att minnas dig. ♥

Ska ta och slänga på lite nagellack på naglarna och sedan dejta sängen. Inte för att jag kommer att kunna somna än men det är väl lika bra. Kan ju ligga och lyssna på musik eller leka tant och lösa korsord :-).

Ha det så bra allesammans! ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0