30 Januari 2010

Wow vilken kväll/natt.
Vi åkte 02:20 bussen hem som var en aning sen. Vi var inte hemma förens vid 4 imorse.
Men kvällen var hur kul som helst. Jag har dansat så mina fötter värker och mitt huvud dunkar efter all musik. Haha, ja vad ska man mer säga? Runt ett gick vi iväg till ett matställe, typ som Sibylla och åt lite nattkäk. Vi satt och skatta och hade väldigt roligt tills vi gick iväg för att sätta oss på tågstationen och vänta på bussen.
Men då skulle ju det vara stängt där så vi fick stå ute och vänta i en halvtimma i kylan.

Vaknade halv 12 imorse om det inte var tidigare?! Just nu ligger jag och lyssnar på musik och ska väl ta och komma på något att fördriva dagen med.
Ikväll ska vi iallafall till Sandra. Hennes pappa har flyttat till Gällsta igen så jag och Amanda ska dit och ha mysigt!

Dagens låt: Papa Roach - I almost told you that I loved you


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0