24 Januari 2010

Åh, nu är helgen redan slut. Tiden går fort när man har kul, tyvärr.
Åkte till Idas fest igår och hade jätte kul. Bilder kommer sen om jag får tag på någon dvs.

Somnade runt halv 3 inatt och vaknade halv 10 och kunde inte somna om.
Idag ska hela dagen då åt till att plugga till mitt svenska prov jag har imorgon och till datakunskaps provet jag har på tisdag. Det är vad söndagar är till för, att plugga!

Nä vad säger ni? Skulle det inte sitta riiiiktigt fint med ett lååååångt varmt sommarlov med mycket åska nu?
Det tycker jag! Eller regniga och blåsiga dagar som man kan sova bort! Give me, give me!

Dagens låt: Lady Gaga - Dance in the dark - Känner mig lite småtöntig
som har börjat med ''dagens låt'' Hahah, gosh!




Igronera min cp ställning!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0