16 Januari 2010

Herre Igge vad trött jag var igår alltså.
När jag kom hem från skolan så fick jag världens sömn attack så jag lade mig en stund och råkade somna. AnnMarie kom in och skulle fråga något och jag fattade ingenting av vad hon sa och trodde jag skulle iväg till skolan. Jag sitter bara och stirrar på henne och kollar konstigt på henne... Haha, stackars henne.
Senare på kvällen kom Amanda över till mig och sedan skjutsade Bosse oss och Sandra till Vattrång där Merre och någon till hade fest.
Det var inte lika kul som vi hade tänkt oss, så vi for hem till mig vid 12 tiden och gjorde varm choklad, rostade mackor och kollade på film.
Jag var så trött att jag somnade under halva filmen och vaknade sedan när Sandra reste sig upp då filmen var slut. Haha, jag trodde bara att jag hade legat och blundat i någon minut jag bara.
Sandra gick hem och jag och Amadna lade oss och sov.

Vi vaknade vid 12 idag och gick ner och fikade.
Amanda gick hem för lite mer än en timma sedan så jag ligger och lyssnar på musik och spelar något tråkigt spel på en hemsida.
Det finns seriöst ingenting att göra på datorn längre. Har man kollat facebook, bilddagboken, bloggen och bloggar så finns det ingenting att göra sedan.
Skulle jag lägga ifrån mig datorn nu har jag heller ingenting att göra så det är väl lika bra att sitta vid datorn iallafall?! Äh, nu orkar jag inte skriva något mer. Ha det bra! ♥

My girls, my girls! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0