14 Januari 2010

Alltså seriöst.. Ska det verkligen behöva vara så här jävla kallt ute? Jag går i 2 tjocktröjor och vinterjacka ute och jag är som en istapp när jag kommer in igen. Okej, ska egentligen inte klaga så jätte mycket eftersom det var ca 35 minus förra veckan, och det är 17-20 nu. Hehe.

Skoldagen idag var helt ok. Började med att ta kvart i 7 bussen in till skolan och ha idrott i en iskall idrottssal. Sedan hade vi svenska och efter det 3 timmars bild. Eftersom att det var näst sista gången vi har bild på hela gymnasietiden, (eller hela livet kanske? :s) så fick vi sluta tidigare efter att vi hade skurit i potatis, redovisat nå uppgifter och sedan skriva en värdering. Jag hade fortfarande en bild kvar jag var tvungen att måla klart så jag gick sist ^^.
Efter skolan gick jag, Amanda och Sandra och tränade på gym. Denna gång klarade jag 53 minuter i en sån där spring-sak (jag lägger upp en bild) utan att vila emellanåt och utan att ens bli anfådd?
Vad fan har hänt med mig? När vi tränade i tisdags så orkade jag ca 20-30 min och då hade jag en paus emellan och jag var helt jävla slut. Haha, man märker att konditionen blir bättre iallafall ;-)

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på HIM. Seriöst, jag har blivit helt besatt!
Favorit låtarna är just nu: Heartkiller, passion's killing floor, right here in your arms, heartache every moment och the kiss of dawn. De har fler bra låtar men det här är dem jag lyssnar mest på :-)




Jag måste också ladda upp en jätte söt bild jag tog på Theo då jag
var i Hoting sist under lovet. Jag längtar tills nästa gång jag får träffa er. ♥



Ha det fint! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0