12 Januari 2010

Hejsan alla söta!

Ja, vad ska jag skriva nu då? Haha, jag kände att jag var tvungen att logga in och skriva ett inlägg innan jag går till dansen och dansar, men kommer inte på något att skriva? hmm.. illa!
Jag kan berätta att jag har skämmt ut mig idag, ingen nyhet. Vi satt i caféterian och jag hade inte stängt min väska (ryggsäck) så jag sätter den på ryggen och börjar gå iväg mot klassrummet med de andra jag var med. När jag kommit upp för alla trappor far min sladd ur då jag märker att min väska var öppen helt.
Jag märkte inte då att mina skor hade farit ur, utan det märkte jag när jag hade satt mig och skulle kolla så att jag inte hade tappat något mer.
Amanda följde med ner för att leta efter skorna och jag hittade bara en där jag hade suttit. Jag vågade inte leta längre eftersom det satt hur mycket folk där ute som helst så vi gick upp och satte oss på lektion igen.

I slutet av dagen letade vi lite mer. Jag gick och frågade i reception om de hade fått in en sko, och det hade dem.
Haha, lagomt pinsamt när det satt massor av folk omkring. Och tänk på vad de skulle tänka när de ser mig kommer och går förbi och ena skon bara faller ur väskan. Okej, ni kanske inte tyckte det lät så pinsamt. Men det var det, tro mig!

Efter skolan gick jag och Amanda och tränade lite på gym eftersom det var öppethus eller var det var i några dagar så vi provade på. Gratis é gott! Det är riktigt skönt att träna.

Nu måste jag byta om, gå på toa och sedan gå iväg på dansen. Ha det bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0