11 Januari 2010

WIHOO!!!
Nja, sådär lät jag inte direkt i morse när Bosse var in och väckte mig. Huff, hade jag en sten i närheten hade jag kastat den i huvudet på honom. Nej nu ska jag vara snäll här!
Hujedamig vad trött jag är idag. Jag hade svårt att somna igår kväll också så jag somnade inte förens klockan 2 ungefär.

På engelskan sitter jag och gömmer mig så gott det går för att slippa prata engelska högt in för alla. Jag trodde jag hade klarat mig tills jag hörde ''Jessica, could you answer the next queistions?'', så jag fick väl så lov och svara på frågan då. Stackars alla som fick sitta och lyssna på mig..
Dagens stora plus var väl att vi fick sluta 40 min tidigare på engelskan. Sannie kan faktiskt vara riktigt snäll ibland, och då menar jag bara ibland! Men vet ni vad? vi fick engelska läxa idag med så vi kan ju stryka det där ''ibland''.

Jag sitter och dampar på den där jävla datakunskaps uppgiften. Det har låst sig så det går inte att göra något med det.. vnfjlgbbvgdsvnadfbd,nvadfbnax<lvn cx<bhdfömdsfhewpgteroghkvndiohdfkbdsndfjbfnd. typ. Nåväl, får väl skicka in den så då. Jag vet ju inte hur jag ska göra för att få det att fungera. Jag måste nog ha råkat fipplat lite bland inställningarna igår. Jag ska då alltid vara ett sådant klåfinger!

Nej nu ska jag ta och slänga datorn i väggen och hoppas på att det kan fungera.
Ha det bra! ♥

Någon som kanske kan säga till mig varför allt det jag gjorde
igår är grått och inte går att markera eller komma åt det överhuvudtaget?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0