Vilken helg!

Nu är det tyvärr slut på helgen och jag ska snart ta och sätta mig på bussen som ska ta mig hem igen.

Var in i stan igår med Malin för att leta efter sommarjobb. Dock var det för kallt och långt för att gå till Jamtli så vi bestämde oss för att ringa dit istället så jag väntar på att hon ska komma ner till mig just nu så vi kan ringa.
Vi gick och tog en fika, pratade och bara hade mysigt. Sedan gick vi en stund och kollade på stan.
Själv köpte jag en bok som jag länge velat ha, "14 år tillsalu" och en jätte söt tisha från Gina.

Efter en stund på stan tog vi bussen hem till Brunflo igen och gick till Ängegården (ålderdomshem) för att höra om de kanske tog emot sommarjobb. Men när vi stod där inne var det inte en enda kotte där inne. Så vi fick gå ut och skynda oss hem.
Jag sprang över till Pappa och var där en stund tills jag skulle hem och äta.
Efter en stund kom Malin igen och vi kollade på tv och satt vid datorn och skrattade hela kvällen.





Hahahahah åh den är så jävla rolig!!! :'D


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

inte mitt fel att isen var hal :(

2010-02-21 @ 13:15:15
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Nicklasdaniela

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-10 @ 12:51:41
URL: http://nicklasdaniela.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0