Vem ska jag tro på tro på tro på när...

Hehe, ja... Berättar lite mer om rubriken lite senare. Ska först berätta att jag just kommit hem från en rolig timma från jazzdansen. Jag har skrattat så tårarna har sprutat, speciellt på stretchingen och på vägen hem då en tant som kom åkande på en spark skrämde så jag sket knäck i byxan..

Idag började vi dagen med lite datakunskap då vi bara behövde göra en uppgift som vi sedan skulle skicka in och sedan fick vi sluta från lektionen. Sedan skulle alla ettor från olika skolor iväg på en mässa och lyssna lite på olika föredrag om högskolor osv.
Nu kommer vi till rubriken.. DAM DAM DAM.... THOMAS DI LEVA var där också och han pratade om någonting jag själv inte förstod ett ord på. Vi skulle även sitta och meditera och lyssna på när vi andades?! höh, konstig typ det där.
Efter han hade pratat och spelat tre låtar så gick jag, Ida och Julia fram och fick en autograf. Jag fick även en kram och tog en bild tillsammans med honom. Haha, jag stod verkligen och höll mig för skratt där framme.

Jag har träffat kärleken ♥(pinsamt ful bild på mig, men stå ut med det)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

AAAAHAHAHAHA!!!! va fan äre för tröja gubbjäveln har på sig!??

2010-02-26 @ 22:12:13
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0